Kuidas Cherry toimib?

Tutvu pakkumisega ja osta

Saadame Sulle voucheri

Naudi oma ostu : )

Uus päev, uued pakkumised

Cherry teeb iga päev mitu kordumatut pakkumist:
spaad, restoranid, üritused ja palju muud...

Cherry on lihtne ja mugav, veendu ise →


Cherry pakkumised sobivad hästi kingiks

Tee oma pereliikmele või sõbrale üllatus ja vormista Cherry pakkumine kingina.

Tule oma ettevõttega Cherry'sse!

Läbi Cherry on erinevad ettevõtted võitnud kümneid tuhandeid uusi kliente! Loe lähemalt →

Korduma Kippuvad Küsimused

1.

Mis on Cherry?

Cherry on üllataja, kes rõõmustab Sind iga päev eksklusiivsete pakkumistega - olgu nendeks siis teenused, tooted või toredad ideed. Tutvu pakkumistega, jaga avastust parimate Sõpradega ning ole valmis kiiresti otsustama, sest pakkumised kestavad vaid loetud päevad!
2.

Miks on pakkumiste hinnad nii soodsad?

Cherry idee põhineb kollektiivsel ostujõul. Mida rohkem inimesi ostab, seda paremad pakkumised suudame ettevõtetelt välja meelitada. Jagades pakkumisi sõpradega, saame Sind saata nautima üha isuäratavamaid ning põnevamaid teenuseid veelgi soodsamate hindadega!
3.

Kuidas saan teada Cherry pakkumistest?

See on lihtne! Et saada teada värsketest pakkumisest, liitu kindlasti meie uudiskirjaga, hakka Cherry fänniks Facebookis, jälgi meid Twitteris või lisa meid RSS-lugejasse.
4.

Kuidas te kasutate minu e-maili aadressi ja muud infot?

E-mailile saadetakse ainult päevapakkumised ja kliendikirjad, mis sisaldavad infot Cherry teenuste ja uudiste kohta. Cherry garanteerib Sinu isikuandmete konfidentsiaalsuse ega edasta neid kolmandatele osapooltele.
5.

Kuidas on võimalik toote või teenuse eest tasuda?

Toote või teenuse eest tasumiseks vajuta nuppu „Osta“. Siis järgi maksetoimingu juhiseid juba panga lehel, kuhu Sind edasi suunati. Kui makse lõpetatud, kliki “tagasi kaupmehe juurde”. Pärast ostu sooritamist väljastab Cherry Sulle voucher, millega saad lunastada ostetud teenuse või toote.
6.

Kuidas ma oma voucheri kätte saan?

Pärast makse sooritamist saadetakse Sulle e-maili teel ostu kinnitus ning voucher. Soovi korral võid voucheri tellida ka mobiiltelefonile SMS´ina. Ostetud voucheri leiad alati ka enda Cherry.ee kontolt „Minu ostud“ rubriigist.
7.

Kas ostmiseks pean olema registreeritud kasutaja?

Ei pea - osta saad ka Cherry.ee kontot omamata. Kuid konto loomine, mis võtab vaid hetke, annab Sulle võimaluse näha oma ostude ajalugu, muuta seadeid ning vajadusel voucher´i ka tagastada. Alati võid sisse logida ka oma Facebook’i kontoga.
8.

Kuidas ma saan oma Cherry voucherit kasutada?

Pärast ostu sooritamist ning voucheri väljatrükkimist saad antud voucherit kasutada vastava teenuse või toote lunastamisel. Võta voucher kindlasti kaasa ning esita see enne teenuse või toote kättesaamist. SMS-voucherit ei pea välja printima, piisab vaid selle esitamisest teenuse või toote lunastamisel.
9.

Millal saan teenuse või toote lunastada?

Reeglina on Cherry voucherit võimalik realiseerida alates ostust järgmisest päevast, kuid erandjuhtudel ka ostupäeval. Voucheri realiseerimise viimane tähtaeg on alati märgitud pakkumise tingimustes.
10.

Kas ma võin ostetud voucheri tagastada?

Jah, kui Sa ei ole voucherit veel kasutanud. Võimaldame voucheri annuleerida ning saada raha tagasi 14 päeva jooksul pärast ostu sooritamist. Juhul, kui voucheri realiseerimisperiood on lühem kui 14 päeva, on viimaseks tagastamise kuupäevaks voucheri tingimustes selgelt märgitud kindel päev.
11.

Milliseid internetipankasid on võimalik maksmisel kasutada?

Arveldada saab SwedbankSEBSampo või Nordea internetipanga vahendusel.
12.

Sooritasin makse läbi internetipanga, kuid voucher ei ole endiselt minuni jõudnud?

Pärast makse sooritamist vajuta „Tagasi kaupmehe juurde“ nuppu, millega lõpetatakse ülekanne Cherry kontole. Kui 2h jooksul pärast ostu pole e-mailile saabunud kinnitust ja voucherit, palume meid kindlasti teavitada aadressil info@cherry.ee.
13.

Kui turvaline on Cherry.ee kasutamine?

Cherry tagab Sinu isikuandmete ülima konfidentsiaalsuse ega edasta neid kolmandatele osapooltele. Meie teenus vastab pankade kõrgetele turvanõuetele ning järgib Eesti pankade ja Kaardikeskuse poolt väljatöötatud seaduseid.
14.

Kuidas saan müüa oma ettevõtte teenust või toodet Cherry.ee saidil?

Külastage selleks vastavat ettevõtetele suunatud lehekülge või saatke meile e-mail aadressil info@cherry.ee.